Tjejen som köpte lycka av pengar



Hej bloggen. Eran förebild här.

Vill bara passa på att tacka över den bra respons denna blogg fått, jag verkligen
älskar att läsa all skit som skrivs om mig. Det är så flattering att ni tar er tid att
besöka mig.

Passa på att säga jag känner mig lycklig nu när jag kan köpa dyra väskor och sånt
annat, för vi alla vet ju att lycka kommer genom att ha pengar, inget annat.
Är man inte rik och framgångsrik så är man nobody, men ja, ni vet ju vad jag tycker.

Det bästa med allt detta....de är nog ändå att jag fått möjligheten att lura så otroligt många
under så lång tid, ja menar.....titta på mina youtubeklipp,eller Bella&Tyrashow så förstår ni
vad jag menar.

"Utan mina dyra chanelväskor känner jag mig naken, exposed."

Återigen bara tack för att så många besökt denna blogg och gett ännu mer pengar, det gör
mig så glad. Nej, nu måste jag sätta mig på Waynes Cofee och skriva under nya kontrakt,
som tillåter mig att fortsätta lura er.

Puss
Postat av: Jonas Ström
2010-09-08 / 16:15:19

Hej,



Det är beklämmande att se, hur du genom den här bloggen, kastar skit i diverse riktningar i stället för att lägga din energi på att skapa någonting eget. Att racka ner på andra är nämligen långt mycket enklare än att själv komma med något kreativt.



Tyvärr lyser hela detta tilltag snedpubertet och missunnsamhet lång väg. Det tyder därtill på en sådan fullständig brist på självdistans, att det inte kan beskrivas som något annat än just pinsamt.



Snälla du, satsa på något positivt istället för dessa plattityder. Du kanske t.ex. är duktig på att dansa?


Postat av: falskabella
URL: http://falskabella.blogg.se/ 2010-09-08 / 16:29:56

men tror du jag bryr mig?:) allvarligt? haha

ja skriver detta för skojs skull, inte speciellt allvarligt, ta det inte så seriöst.


Postat av: Andrea
2010-09-08 / 18:18:01

Jag håller med Jonas Ström. Kan inte du skaffa dig ett eget liv i stället? Du har uppenbarligen ett väldigt dåligt självförtroende eftersom du inte ens kan vara din egen person, utan måste kopiera och göra narr av en annan tjej, som är tio gånger mer framgångsrik än vad du någonsin kommer att bli. Snälla lägg ner den här bloggen - du kan säkert ha kul på andra sätt.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?