Blondinbella skriver inte autografer

Har fått ett mail av en tjej som bloggar här.

Hon tipsar om en sak som hände henne för ett tag sedan, skriver ut hennes
mail här.




Hej Falskabella.

För ett tag sedan så skickade jag ett brev till henne och bad om en autograf. Jag samlar på autografer och tyckte det hade varit roligt att ha Bella. Jag lade i ett kuvert med frimärke och min adress så hon kunde skicka tillbaka det.
Två dagar efter jag skickat det skrev hon ett inlägg på sin blogg om att hon svarade på alla brev och lade ut en bild på mitt brev och en penna (som att hon höll på att svara).
Fick jag någonsin något svar? nej.



Här är hennes brev som Bella ska svara på, men något svar kom aldrig, någon
autograf fick hon aldrig heller.


Det roliga är att hon i inlägget ovanför bilden skriver att hon svarar på alla brev,
och skriver autografer till precis alla som vill. Tydligen inte till denna tjej alla fall.

Så den så otroligt stora och bra förebilden Blondinbella, kan inte ens ta sig tiden
att skriva autografer till sina fans. LÅGT!


Postat av: Me
2010-09-08 / 22:21:33

Vad är det som säger att det den tjejen skriver är sant då? Du känner väl inte henne?


Postat av: Zoofie
URL: http://zoofie.devote.se 2010-09-09 / 13:33:36

Det jag skriver är sant. Om man kollar riktigt noga kan du se att det står "Zoofie" på kuvertet och längst ned i brevet. OM jag hade fått något av henne hade det legat på min autografsida och det gör det inte :)


Postat av: Becky
2010-09-09 / 14:49:08

Brevet kan ju ha kommit fel, typ alla mina tidningar och brev hamnar hos grannen, och det är ju inte säkert att alla ger tillbaka posten.


Postat av: Zoofie
URL: http://zoofie.devote.se 2010-09-10 / 09:01:35

Becky: jag har mejlat henne om det och hon svarade att hon måste missat att posta det. Förr eller senare kommer alla brev fram. Det har gått länge nu.


Postat av: P
2010-09-11 / 18:04:46

Men åhh, guuud så synd det är om dig då, väx upp


Postat av: anna
2011-01-04 / 16:47:12

varför skickar du inte detta till skvallerbloggen, så vaknar hon till för en gångs skull, typisk blondinbella


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?