Anonyma

Men oj vilken respons det blev? Herregud. Trodde aldrig
att folk skulle ta åt sig så mycket eller vad jag ska säga.

Människor kommenterar oftast bara med ett namn, utan
sin blogg, rätt fegt faktiskt, sen klagar dom på att jag är
anonym.....

Sen förtal? Ja förstår inte hur några av er skriver det.
Jag har aldrig sagt att något av det jag skriver är sant?
Det är mina åsikter, vad jag tycker, och man har rätt
att tycka och tänka vad man vill, det gör precis varenda
blogg i hela Sverige.
Postat av: annika
URL: http://pojkenoflickan.blogg.se/ 2010-09-08 / 12:46:01

givetvis har man rätt att tycka olika om människor. Man kan inte tycka om alla, men om man nu inte tycker om en person så varför lägga ner energi? Alltså om du nu stör dig på henne varför läser du hennes blogg då? blir du inte mer irriterad då? Du hade väl varit mycket gladare om du lät bli? Då hade du haft ett irritationsmoment mindre om dagen. Du får gärna förklara hur du tänker för jag kan inte i min värld förstå det här.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?